משלוח חינם לנקודת איסוף בהזמנה מעל 299 שח

המוצרים שלי

גני ילדים ֿ זה בשבילכם !

גני ילדים ֿ זה בשבילכם !

בשנים האחרונות הולכים ומתרבים זרמים שונים של חינוך כמו מונטסורי ואנתרופוסופי בארץ והופכים למוכרים יותר ואהובים יותר בקהל. בנוסף גננות גם בגני ערייה רגילים ובבתי ספר מגלות עניין רב בגישות שונות ולוקחות הרבה פעמים את רוח הגישות השונות ומאמצות חלקים ממנה. מדהים לראות אתכן גננות משקיעות בילדים בגן, זה באמת מרגש ומשמח לראות גננות שהולכות הכי רחוק עם ההשקעה בדברים הכי קטנים. כן ירבו גנים וגננות כאלה שלומדות ומתפתחות תוך כדי תנועה .

בכל מועד וחג שחוגגים בישראל אנו מוציאים ערכת נושא בהתאם לחג. יש לנו קטגוריה של חגי ישראל ובה את החגים הרלוונטים, ראש השנה, יום העצמאות, פסח, חנוכה, לג בעומר וכל החגים בעצם. כל חג מקבל ערכה, פינה קטנה בגן ללמידה חוויתית של מנהגי וסמלי החג אותו חוגגים. הגננות מוסיפות את הערכות שלנו לשגרת הגן ויש גנים שהילדים רק מחכים כבר לעוד ערכה. כשאני מקבלת הודעות ותמונות מכם אין מאושרת ממני- זה היעד שלי לשמח ולהגיע לכמה שיותר גנים בארץ.

משחק סנסורי ובפרט משחק בבצק עונה על צורך של ילדים במגע וחקר של חומר וגם נותן מענה לרגיעה ומשחק מדיטטביתי שנותן מקום לעולמו הפנימי של הילד. ילדים יכולים להגיע לשלווה גדולה ולריכוז גבוהה ממשחק בבצק. אתן הגננות בטח יודעות זאת ואלו מכן שמכינות בעצמן בצק באופן קבוע יודעות כמה הילדים נמשכים לפעילות הזאת. הבצק הוא ממשפחת המשחקים הסנסורים ובעל תפקיד חשוב בהתפתחות המוטוריקה ושרירי כף היד.

דרך הבצק ניתן גם להשתמש בפעלים שונים שמעשירים את השפה כמו ״לרדד״ ״לגלגל״ ״למעוך״ ״ ללוש״ ״לחתוך״ – כל הפעולות האלו הן פעולות שאנו עושים בבצק באופן טבעי. הבצק הטבעי שלנו מאפשר משחק ממושך בבצק משום שהוא ממש רך ונעים למשחק, לא מתייבש בקלות ומחזיק לאורך זמן.

ערכות החגים ובכלל כל הערכות שלנו יכולות להגיע גם כערכה שלמה כפי שאנחנו מאגדים אותה וגם בהרכבה אישית על פי הצרכים של הגן והתקציב. אנחנו פה לכל שאלה ומחשבה לבתאים לכל גן מה שהוא צריך. פשוט שלחו הודעה או תרימו טלפון – כל הפרטים מופיעים תחת צור קשר באתר.

בברכת חגים שמחים וילדים מאושרים , סתיו

העיסוק בחינוך ילדים דומה מאוד לאחיזה בשרביט קסמים חברתי:

הילד מסוגל לחולל שינוי בעצמו,

ובהינתן התנאים המתאימים הוא יתעלה מעל ומעבר לציפיות ויעורר השראה לשינוי בסביבתו הקרובה.

הרבה יותר מכל שינוי שהנהגה או פוליטיקה תוכל לגרום לה,

גם על פני תקופה של מאה שנים, ואף יותר.

״מאת מריה מונטוסורי בתרגום נועם שחף״

מה היה בפוסט זה

המוצר נוסף לסל הקניות

איזה כיף שבאתם!

קבלו 10% הנחה על הרכישה הראשונה

התחברו אל המועדון